piątek, 24 czerwca 2022

184. Saraburi od Wyczarowane po godzinach

 Początek wakacji postanowiłam spędzić pracowicie... Tak, zawsze przekornie i pod prąd ;)
Dlatego przychodzę do Was z zaległościami. Dziś pokażę Wam chustę, która powstała już chwilę temu. To Saraburi od Wyczarowane po godzinach.


Chustę wykonałam z motka od Izabelove Motki- powiem Wam szczerze, że mam do nich słabość, bo Iza spełnia najbardziej zwariowane zestawienia kolorystyczne i ma jeszcze do mnie cierpliwość ;P


Wzór jest płatny i znajdziecie go w serwisie Raverly <klik>.
Z motka 1200 m powstała piękna chusta o blisko 2 metrach rozpiętości. 
Szczerze Wam go polecam :)

Udanych wakacji Wam życzę, pełnych spadających gwiazd spełniających marzenia.
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Twoje chusty są niezrównane, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jest piękna i to zestawienie kolorystyczne motka bomba!! Fajnie że tylko 1200 m wyszło i taka duża chusta. Wszystko cacy, ale jakim szydełkiem robiłaś ? grubość oczywiście .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, chustę wykonałam szydełkiem 3,5 mm. Najczęściej pracuję na tym rozmiarze, jeśli używam innego, to zawsze zaznaczam to w poście :) Fakt, kolory cudnie skomponowane- Iza potrafi sprostać zadaniu ;)

      Usuń
  3. Jesteś czarodziejką. Piękną chuste wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze chusta odjazdowa. Śliczny kolor motka, ten brąz noooo czadowy🤩 Wypoczywajcie w wakacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, na wypoczynek się nie zanosi. Szykuje się u mnie mnóstwo zmian, wręcz rewolucja. Co z tego wyjdzie, to się okaże ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...