piątek, 3 czerwca 2022

182. Moja pierwsza mandala- Ariela

 Witam Was moim Drodzy Czytelnicy.

Torebki, chusty- to mieliście okazję nie raz podziwiać w moim wykonaniu. Za namową Moniki <klik>, której wzory już kilkakrotnie testowałam, stworzyłam swoją pierwszą mandalę. Autorką Arieli jest oczywiście Monika :)

W swojej pracy wykorzystałam resztki włóczki, która pozostała z jakiegoś projektu. 



Pracowałam szydełkiem 2,75 mm i przyznam szczerze- wymiary gotowej Arieli mnie nieco przeraziły. Było to maleństwo liczące zaledwie 24 cm.
Dopiero po naciągnięciu na obręcz- 35 cm- ukazała się ona w pełnej krasie.




Jednego jestem pewna- mandale uzależniają i wiem,
 że jeszcze nie jedna zeskoczy z mojego szydełka.
A Wy lubicie mandale?

9 komentarzy:

  1. Przepiękna jest a kolor mnie zachwyca, od zawsze jestem miłośniczką wszelkich odcieni niebieskości:)
    Ja z serwetek naciągniętych na obręcz robię łapacze snów, dodaję kwiaty, koronki sznureczki z koralikami i łapacz gotowy.
    Pozdrawiam serdecznie Aga:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mandala jest pierwsza ;) Myślę, że od łapacza snów dzieli mnie już niewiele ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Teraz mnie trochę przeraziłaś. Mam serwetkę gotową ale wydawało mi się że na obręcz jest za mała. Mam różnicę coś koło 10 cm średnicy a z tego co piszesz to powinna mi się naciągnąć. Chyba jednak spróbuję !!
    Fakt to naciąganie na obręcz uzależnia życzę aby więcej takich powstało u Ciebie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, z powodzeniem naciągniesz! Tylko pamiętaj- serwetka musi być zwilżona ;)

      Usuń
  3. Pięknie się ta mandala prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała mandala w super kolorze. Bardzo lubię niebieską barwę. Niestety nie dam rady robić takich prac. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma jakieś ograniczenia- ja raczej nie stworzę prac mix-mediowych, bo nie czuję tego...

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...