wtorek, 31 grudnia 2019

1. Pierwsze koty za płoty, czyli witam Was po raz pierwszy...

Witajcie serdecznie!

Wiele zaprzyjaźnionych osób namawiało mnie od dłuższego czasu do założenia bloga.
Nie ukrywam, że dość sceptycznie podchodziłam do tego pomysłu. To nie dla mnie, ja się na tym nie znam, nie mam na to czasu...
Zawsze miałam jakąś wymówkę. 
Przyszedł chyba odpowiedni moment w moim życiu, albo "dorosłam" do tej decyzji by stworzyć Handmade by Aga S.
Czy początkowy sceptycyzm mnie opuścił?
Obawiam się, że chyba nie...
Niemniej  postanowiłam zaryzykować i postawić wszystko najedną kartę, a co przyniesie los? Zobaczymy w trakcie.
Na kartach bloga, próbując swych sił i mierząc się z nowymi wyzwaniami, będę dzielić się z Wami swoimi pasjami- haftem krzyżykowym, a od niedawna również haftem koralikowym. 

Zapraszam do śledzenia mojego bloga oraz kolejny wpis, który pojawi się niebawem.

Pozdrawiam

Agnieszka

26 komentarzy:

  1. Super Agnieszka! Gratulacje! Witaj wśród blogowiczów i uważaj!, blogowanie niezwykle wciąga! Powodzenia, wielu inspiracji, wpisów i czytelników ;) Jestem z Tobą całym serduchem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Tyle czasu śledzę Kreatywną Jacewiczówkę, że naszła mnie ochota iść Twoimi śladami :)

      Usuń
    2. Pierwsza to ja byłam tylko z telefonu nie lubię komentarzy pisać ;)

      Usuń
  2. No gratulejszyn! Teraz tylko wydłuż dobę na wpisy i nowe projekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na to muszę wykraść Tobie kochana :P

      Usuń
  3. Gratulacje tak wspaniałego pomysłu��i powodzenia w dalszym realizowaniu swoich marzeń��.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) pozdrawiam serdecznie i buziaki dla dzieci

      Usuń
  4. powodzenia Kochana. Ja też zaczynałam niedawno i ze sceptycznym podejściem, a teraz nie wyobrażam sobie nie blogować. Trzymam kciuki i będę zaglądać muuuuah ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za słowo otuchy😘 mam nadzieję, że ten zapał, który mam obecnie będzie trwał jak najdłużej

      Usuń
  5. Super Agusiu .Będę kibicować !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na więcej :)
    P.S. zmień sobie ustawienia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Agnieszko w naszym blogowym świecie:)
    Lepszego miejsca w sieci nie znajdziesz a tutaj nakarmisz swoje zmysły pięknymi widokami i zdobędziesz mnóstw twórczych inspiracji.
    Życzę Ci udanego blogowania:)
    Pozdrawiam serdecznie .
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Już mi się podoba, a nie spodziewałam się, że świat blogerek jest tak pozytywnie nastawiony na innych. Liczę, że zapału szybko mi nie braknie😉 pozdrawiam

      Usuń
  8. Agnieszko witam serdecznie !😘
    Znamy się z fb 😉
    To była bardzo dobra decyzja z założeniem bloga, ja też raczkuje w tym temacie i bloga prowadzę od roku .
    Uwierz mi na słowo, nie ma bardziej przyjemnego i ciepłego miejsca od blogowych koleżanek:)
    Życzę Ci nieustającej weny twórczej i pięknych postów, trzymam kciuki!
    Pozdrawiam ciepło :)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będę do Ciebie zaglądać i zapraszam w moje skromne progi 😊😊😊

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu za miłe słowa. Z przyjemnością zajrzę na twój blog💗 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Cieszę się Agniesia, że w tym blogowym świecie także i Ty się znalazłaś :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...